Bisnes Dexandra Tanpa Modal| Consignment


Untuk yang tak dapat atau taknak kuar modal bisnes Dexandra
Korang boleh mula bisnes sebagai Consignment.

Konsepnya sama dengan Drosphip

Yang membezakan cuma:
1. Korang tak perlu kuar modal RM150
2. Korang tak dapat produk kat tangan iaitu 2 botol Dexandra saiz 35ml
3. Komisen tak sama dengan Dropship 

Yelah, dah namanya bisnes tak kuarkan modal duit langsung kan.
So, lainlah sikit banding dengan orang yang kuarkan modal

Tapi, peluang nak dapat income tanpa limit dengan Dexandra ni sama jer

Asalkan kita rajin usaha dan konsisten
Rezeki InsyaAllah ada

Sebab bukan semua orang berkemampuan atau sanggup berkorban RM150 nak bisnes.

Berminat boleh hubungi saya.

Ayu Rashid
019 -989 8341
Bisnes Dexandra Tanpa Modal| Consignment Bisnes Dexandra Tanpa Modal| Consignment Reviewed by Rahayu on May 02, 2017 Rating: 5
Powered by Blogger.