Juliet

Ada tak kat sini kawan-kawan yang sukakan perfume yang ada bau vanilla, creamy-creamy macam aiskrim McD tu? 


Haa jangan tak tau, yang De’Xandra pun ada keluarkan perfume bau creamy vanilla iaitu Juliet

Dan perfume ni sesuai sangat pakai waktu malam. Sebab apa? Sebab pasangan korang mesti suka dan boleh buat pasangan korang mengigau:P

Yang belum berpasangan secara sah dari hukum Syara' jangan nak carik pasal yer, Kak Ayu taknak subahat. Nauzubillah :) 


Okey, nak cuba haruman Juliet, boleh contact Kak Ayu
019 - 989 8341

Juliet Juliet Reviewed by Rahayu on August 23, 2018 Rating: 5
Powered by Blogger.